aku tak sempurna tapi tetap bersyukur..:)

aku merasai aku ni x smpurna,,,,setipa hamba ALLAH di muka bumi ni,,,semua x smpurna kang.... aku kekadang malu nk berdpan dgn org laen,,,aku malu dgn diri aku y serba kekurangan ni... ntahlaaa.... dlm mase y sme ,, aku beryukur,,,aku x pnah ase mngluh,,tapi bla tgk seseorng y sempurna,,aku teringin nak cm dia....
bila berckp dgn org,,,aku suka tnduk,,aku malu dgn mata aku.... dulu aku sllu kna ktuk mase sek,,,, skrg pom ade org ktuk lagi,, ape y aku mmpu hanay bersabar sampai air mata peneman setia aku,,, mgkn org laen xthu perasaan aku,,, aku sgt-2 malu nk berhdpan dpn org ramai,,, 
HANYA ALLAH SAHAJA YANG TAHU BETAPA SEDIHNYA DIRIKU BILA ADA ORANG PERLI DAN BULI AKU....

aku xmmpu nk mngdu at org laen,,,aku hnya mmpu mngadu pada ALLAH,,, 
sekarang hatiku milik seorang jejaka dari GRIK.. 
hanya dia yg ikhlas dan menerima segala kelemahan dan kekurangan diri aku,,,
dia sllu bgi keyakinan dan smgt terhdp aku,,, aku bersyukur kerana ALLAH berikan satu perhubungna yang sgt bermkne pada diriku yang sebelom tidak pernah merasai erti cinta yg penah aku dgr dri kwn-2 aku y laen.................
 terima kasih awak.....
hanya awak mampu buat saya bahagia.....

SAYA SAYANG AWAK KERANA ALLAH...... :)
 kekurangan diri ini mersai aku lebih rase bersyukur,,terima kasih YA ALLAH...



Dah Baca ? Like Sikit . . THANKS :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan