my shawlsss

assalamualaikum,,aippp prenzzsss...
aku nak merapu byk-2 nieh.....hehe
aku mmg sker mrpu lagi kuat mrpu lgi la byk-2 mrpu..aikkk??asyik tulis mrpu ja ka??...
okei-2...........
nak start merapu nieh..hehehe
1,2,,,,,3,,,,,,,,,,
jennnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

 

ape nieh,,petak-2 jer...name lagi shawl,,msti la tdung shawl bawal....hehee..like-2...chantek tau,,,ade dua tone warne...
skrg nieh aku beli 3 helai...mase at kedai,ase nk smua ja..raban mata nengok yerrr....gerammm,,comei-2 ehhh...
beli tdung nieh kna ade usaha gk,,usaha yer,,goda mak cik kedai??(aku nieh giler ke ape hahhh
,goda mak cik)..hahaaaa
jgn slah pham,,aku goda mak cik bersbb lahh,,aku normal agieh..hehee..
dah mak cik tu ltak hrga rm15,,maherrr lorh,,goda kali p'tme dapat rm 14...........
goda kali kedua dpat rm 13,,last goda mak cik,,xboley murah da...so aku ambik lerr 3 helai..habis duit rm39.00..puas aty aku time tuehhh....tadaaaaaaaaaaaaa
boboii bubyee!!! ^_______^




Dah Baca ? Like Sikit . . THANKS :D

1 ulasan: